Cari sesuatu disini

Malam Kecermelangan KEB tahun 2011

Salam

Acara tahunan yang sentiasa di tunggu2 oleh semua Consultant / Leader Kumpulan Era Bumi - iaitu Malam Kecemerlangan Kumpulan Era Bumi (KEB) iaitu satu malam bagi meraikan 'kerja kuat' semua rakan2 consultant & leader dalam KEB.

Majlis berlangsung di Allson Klana Resort, Seremban pada 5 Mac 2011. Lebih dari 700 tetamu terdiri dari para consultant / leader / jemputan dan ahli keluarga telah hadir. Full house beb kat Allson Klana.

Yang bestnya dalam setiap tahun dinner KEB - consultant yang layak di berikan bilik penginapan 2 hari 1 malam bersama seat dinner PERCUMA ! ulang skali lagi PERCUMA !!! Untuk tahun ini, disediakan penginapan di Royale Seremban... hotel bertaraf berbintang2 beb.....

Majlis perasmian di lakukan oleh our beloved CEO - Encik Salim Majid Zain bersama pengurusan tertinggi MAA Takaful.


Nak ambil kesempatan untuk ucap tahniah kepada Champion bagi setiap Kategori untuk malam tersebut. Antara yang aku ingat antaranya adalah tuan guru KEB sendiri, Tuan Haji Rahman Bin Yasin dan yang laen2 - CC Category : Cikgu Anuar Nordin, MC & PP Kategori : En Nasri (beliau juga MDRT).... Consultant Category : Encik Fazrin.... yang lain2 aku tak ingat sgt... maaf berbanyak.

Untuk rakan-rakan  senior consultant dalam ERA BUMI AGENCY
 yang telah menerima anugrah penghargaan tersebut atas usaha keras mereka uuntuk memajukan industri takaful ini.
Semoga bertemu lagi utk tahun hadapan, pengakhir kalam semoga kejayaan rakan- rakan seperjuangan semua dalam industri takaful ini mejadi pendorong bagi generasi muda dalam
YMC group ini.

anugerah yang diterima oleh leader ERA BUMI AGENCY -Tuan Hj Rahman Yassin





suasana yang meriah dihadiri oleh semua konsaltan dari seluruh negara.
kosultan yang berjaya menerima hadiah berupa percutian percuma ke London


                              para konsultan dari YMC Group bersama Tuan Haji Rahman Yasin

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...